Informació i punt de trobada Diada Ciclista

Bon dia!

Aquest divendres ja és la Diada Ciclista de Sant Sebastià!
Quedam a les 11h a la plaça Major on es farà el recompte per part de l’organització abans de partir.

En aquest punt de trobada entregarem a les persones inscrites:

-Dorsal adhesiu i tiquet sorteig
-Globus i corda que ens identifiqui com a grup.

Vos demanem que les perdones que teniu la camiseta rosa de l’any passat vos la poseu i, si no la teniu, vos poseu algun element de color rosa. Així farem més grup.

En acabar el recorregut, se sortejaran regals entre totes les persones que arribin a Son Moix i dipositin el tiquet del sorteig, abans de les 13.50 h, a l’urna que hi haurà al costat de l’escenari de Son Moix.

Pensau que per a participar com a grup i optar a un dels tres premis als grups més nombrosos, hem de ser puntuals i ésser-hi tothom en el moment del recompte.

També dir-vos que el bidó d’aigua l’entregarem posteriorment un dia a l’escola perquè, per qüestions organitzatives, és complicat dur-los al punt de trobada.


Ens veim divendres!

¡Buenos días!

Este viernes ya es la Diada Ciclista de Sant Sebastià.
Quedamos a las 11h en la plaza Mayor donde se realizará el recuento por parte de la organización antes de la salida. En este punto de encuentro entregaremos a las personas inscritas:

-Dorsal adhesivo y ticket sorteo
-Globo y cuerda que nos identifique como grupo.

Os pedimos que las personas que tengáis la camiseta rosa del año pasado os la pongáis y, si no la tenéis, os pongáis algún elemento rosa. De esta manera hacemos más piña.
Al finalizar el recorrido, se sortearán regalos entre todas las personas que lleguen a Son Moix y depositen el ticket del sorteo, antes de las 13.50 h, en la urna que habrá junto al escenario de Son Moix.

Pensad que, para participar como grupo y optar a uno de los tres premios de grupos más numerosos, debemos ser puntuales y estar todos en el momento del recuento. Deciros también, que el bidón de agua lo entregaremos posteriormente un dia en el colegio porque, por organización, es complicado llevarlos al punto de encuentro.


¡Nos vemos el viernes!

Anuncio publicitario

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s